Wtorek, 25 stycznia 2022
  2 Odpowiedzi
  7 tys. Wizyt
0
Głosów
odpiąć
/media/kunena/emotikony/smile.png Bonjour,Je voudrais vous ekspozytor un problemlème que je rencontre en passant par le menu "Edition" --> Atteindre --> Cellules... (ou CTRL T) J'ai auparavant utilisé une formule "texte", un copié/collé „walery”. Mon Excel date de Office 2003, mais c'est pareil vace Excel 2007 (voir fichier joint). Ci-joint un fichier qui décompose en 6 feuilles le déroulement de mon processus (le but est de créer de petits jeux composés de plusieurs acrostiches) .Ce que je souhaiterais, c'est que toutes les cellules vides de la plage en Feuilles 3, 4 ou 5 puissent être colorées zespół.Et je ne souhaite pas de MFC (Mise en Forme Conditionnelle), car je vais être ensuite amené à supprimer le texte (voir Feuil6), pour ne faire plus apparaître que des cellules bordurees et colorées.

Czy możliwe jest bez manipulacji? Jakie jest makro?

Z poważaniem.   Cellules_semmblant_vides.xlsx
2 lat temu
·
#2455
0
Głosów
odpiąć
Cześć Patapin,

Publikuj w języku angielskim, aby większość użytkowników mogła Cię zrozumieć.

Amanda
2 lat temu
·
#2456
0
Głosów
odpiąć
Cześć Amanda Lee, masz rację, spróbuję to zrobić:
Chciałbym opowiedzieć o problemie, z którym mam do czynienia w programie Excel 2003 lub 2007. Najpierw używam funkcji MID do rozdzielania słów na litery. Następnie zaznaczam określony obszar ze wszystkimi formułami, kopiuję go i wklejam za pomocą „ Wartości” Teraz używam CTRL+T (lub Search & Select à Reach) --> Komórki --> Puste komórki --> OK. I to jest dziwne: nie ma odpowiednich komórek! Co się stało? Jak mogę to poprawić?  Non_empty_Cells.xlsx
 
Załączniki (1)
  • Strony:
  • 1
Nie ma jeszcze odpowiedzi na ten post.